کلید هوشمند نستک

هر کلید هوشمند نستک دارای پنل شیشه‌ای کریستالی نشکن، نشانگرهای LED رنگی سفارشی و صفحه لمسی خازنی پیشرفته و حساس است که آن را به طور کامل از کلیدهای مکانیکی متداول متمایز می‌کند. امکان استفاده از این کلیدها با تنوع رنگ، دوام بالا و طراحی زیبا برای زندگی‌های مدرن و لوکس، در انواع دکوراسیون‌ فراهم می‌شود. با جایگزین کردن کلیدهای قدیمی با کلیدهای هوشمند نستک می‌توان ظاهری خیره‌کننده و زیبا را به فضای محل نصب بخشید. عرضه‌ی این کلیدها با عملکرد تمام لمسی در مدل‌های مختلف ۱ پل، ۲ پل، ۳ پل، ۴ پل، کلید تبدیل، ترکیبی، کلید پرده، زنگ و کولر آبی، با رنگ‌بندی مشکی، سفید و طلایی انجام می‌شود. این کلیدها را می‌توان با ریموت کنترل RF 433 MHz و اپلیکیشن تلفن همراه در خانه و هر مکان دیگری با کمک اینترنت کنترل کرد. کلیدهای هوشمند نستک با استاندارد سیم‌کشی ایران سازگار هستند و به راحتی در قوطی‌های برق موجود در بازار به صورت توکار نصب می‌شوند.

دانلود کاتالوگ و لیست محصولات نستک


صفحه کریستال حرارت دیده

طراحی کلیدهای نستک با استفاده از صفحه‌ی کریستال حرارت‌دیده با ضخامت ۴ میلی‌متر و در رنگ‌بندی متنوع سبب می‌شود تا این کلیدها نه تنها جلوه‌ای بسیار شفاف، زیبا و درخشنده در دکوراسیون داخلی بیابند، بلکه با برخورداری از استحکام بیش‌تر نشکن و ضدخش باشند.


عملکرد تمام لمسی خازنی

طراحی تمام لمسی خازنی در کلیدهای نستک سبب می‌شود تا با کوچک‌ترین تماس و اشاره‌ی انگشت عمل سوئیچ انجام شود و نیازی به فشار وارد کردن روی صفحه نیست. هم‌چنین، این طراحی سبب می‌شود تا کلیدها نسبت به برخورد اشیاء نامتعارف فلزی و پلاستیکی حساس نباشند.


نسوز ضد جرقه و برق گرفتگی

طراحی ویژه‌ی مدارات به نحوی که مانع عبور جریان شدید ناگهانی می‌شود، مانع جرقه زدن داخلی در کلیدهای هوشمند نستک می‌شود. علاوه بر این، استفاده از پلاستیک خاص در طراحی بدنه‌ی کلید و ایجاد ایزولاسیون کامل باعث می‌شود تا کلیدهای نستک نسوز و ضدبرق‌گرفتگی باشند.





کلمات کلیدی: سیستم خانه هوشمند، ، سیستم خانه هوشمند نستک، نستک، nestech، nestech smarthome، hbb، ، کلید لمسی، کلید هوشمند، کلید تاچ، کادر شیشه ای ، پریز شیشه ای، smart artin، آرتین هوشمند، سیستم اتوماسیون خانگی، پروتکل zwave، سسیستم خانه هوشمند شیراز، خانه هوشمند شیراز ، نمایندگی نستک، نمایندگی نستک فارس، نمایندگی رسمی نستک ، نمایندگی انحصاری نستک، پروتکل RF