سوکت‌های رومیزی نستک

سوکت‌های رومیزی نستک به صورت ماژولار در دو مدل، یک گونه شامل سه پریز دوشاخه و گونه‌ی دیگر شامل دو پریز دوشاخه و یک واسط تغذیه‌ی یو.‌اس.‌بی، طراحی شده‌اند. طراحی مدرن با درپوش لمسی از جنس آلومینیوم با دو رنگ‌بندی مشکی و نقره‌یی جلوه‌یی مناسب برای نصب این سوکت‌ها روی میز و کابینت کار و جلسه در محیط‌های اداری و مسکونی ایجاد می‌کند.



گوشه‌های قائمه

در طراحی قاب بیرونی و درپوش لمسی این سوکت‌ها گوشه‌ها به صورت کاملا قائمه هستند. این رویکرد در طراحی به استواری و زیبایی بیش‌تر سوکت برای نصب بر میزها و کابینت‌هایی با بافت‌های متفاوت منجر می‌شود.


پریزهای ماژولار

 این سوکت‌های رومیزی به صورت ماژولار طراحی شده‌اند، به عبارتی می‌توان در هر یک از مدل‌ها، تک به تک پریزهای دوشاخه را با پریز و مکانیزم مد نظر خود جایگزین کرد.

کلمات کلیدی: سیستم خانه هوشمند، ، سیستم خانه هوشمند نستک، نستک، nestech، nestech smarthome، hbb، ، کلید لمسی، کلید هوشمند، کلید تاچ، کادر شیشه ای ، پریز شیشه ای، smart artin، آرتین هوشمند، سیستم اتوماسیون خانگی، پروتکل zwave، سسیستم خانه هوشمند شیراز، خانه هوشمند شیراز ، نمایندگی نستک، نمایندگی نستک فارس، نمایندگی رسمی نستک ، نمایندگی انحصاری نستک، پروتکل RF ، ۷ریز شیشه‌ای، پریز لمسی، پریز لوکس، کلید و پریز لوکس، کلید و پریز شیشه ای، پریز کریستال ، پریز کابینتی، پریز رومیزی